Tornem a fer tallers!

Poc a poc tornem a les rutines i totes les coses perdudes es van recuperant. La dinàmica dels assajos i altres activitats, també imprescindibles per a nosaltres i que trobàvem a faltar, com els tallers castellers.

 

Mantenir i difondre el fet casteller és un dels nostres objectius, fins i tot fora de les nostres fronteres. Ho aconseguim amb les actuacions i els tallers divulgatius. Els nostres tallers són participatius i dirigits a tots els públics, al carrer, als centres educatius i al mateix local d’assaig, per a empreses privades o estudiants estrangers. És el cas dels tallers que organitzem per a estudiants francesos i que dimecres passat vam reprendre. Una activitat que ens enorgulleix i que, a més, proporciona uns ingressos molt importants per a la colla.

Ens va visitar un grup de 65 adolescents, encuriosits, preparats per descobrir que és això dels castells. Interessats, escolten les explicacions, veuen les demostracions i els impacten els instruments de la música tradicional. Després, tenen l’oportunitat d’enfaixar-se, provar i fer una pinya. De forma divertida, descobreixen que això dels castells és una enriquidora activitat d’equip.

Laura Guilabert

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *


*